Retur

Eventuella påståenden om felaktigt tryckta / skadade / felaktiga föremål måste lämnas in inom 4 veckor efter att produkten har mottagits. För förlorade paket i transit måste alla fordringar lämnas in senast 4 veckor efter det beräknade leveransdatumet. Fordringar som anses vara ett fel från vår sida täcks på vår bekostnad.

Returadressen är som standard inställd på Simplet-anläggningen. När vi får en returnerad leverans skickas en automatisk e-postnotifikation till dig. Oväntad avkastning blir donerad till välgörenhet efter 4 veckor. Om Simplets anläggning inte används som returadress kommer du att bli ansvarig för eventuella återförsändelser som du får.

Skäl till återvändande
Fel adress – Om du eller din slutkund tillhandahåller en adress som anses vara otillräcklig av kuriren, skickas sändningen till vår anläggning. Du kommer att vara ansvarig för omkostnadskostnader när vi har bekräftat en uppdaterad adress med dig.

Överföringar som inte hävdas returneras till vår anläggning och du kommer att vara ansvarig för kostnaden för omlastning till dig själv eller din slutkund.

Returnerad av kunden – Det är bäst att råda dina slutkunder att kontakta dig innan du returnerar några produkter. Vi betalar inte tillbaka beställningar för köparens ånger, och storleksutbyten erbjuds på din bekostnad och diskretion. En ny order, på din bekostnad, skulle behöva placeras för en uppdaterad storlek om du väljer att acceptera eller erbjuda storleksbyten till dina slutkunder.

 

Stäng meny
×
×

Kundvagn